Zapory - szlabany ręczne

TYP W-14
Zapora ręczna typu W-14 jest zaporą ręcznie podnoszoną przez użytkownika. Przeznaczona jest do blokowania wjazdu i wyjazdu pojazdów z bram, parkingów i innych miejsc uzyteczności publicznej. Produkowana jest w wersji standardowej o długości drzewca od 3 do 6 metrów oraz dodatkowo może byc wyposażona w zamki blokujące umieszczone w podporze lub w korpusie zapory. Zastosowane specjalne siłowniki minimalizują siłę potrzebną do podniesienia zapory i w przypadku wersji standardowej wynosi ona ok 1kg.

 

Zapory - szlabany mechaniczne

TYP W26-15
Zapora tego typu przeznaczona jest do regulacji wszelkiego ruchu kołowego na parkingach, stacjach benzynowych, bramach, garażach i innych miejscach użytecznści publicznej. Produkowana jest w wersji standardowej o długości drzewca od 3 do 6 metrów oraz w szeregu odmianach zależnych od wyposażenia dodatkowego np. sterowanie radiowe, sygnalizatory świetlne na rurze lub na słupku, czujniki bezpieczeństwa FOTO lub pętle indukcyjne zabezpieczające przed przypadkowym opuszczeniem, sterowniki LOGO, i inne urządzenia kontroli dostępu np. karty magnetyczne, karty zbliżeniowe, żetony, zamki elektroniczne itp. W standardowym wyposażeniu znajduje się napęd zapory, rura aluminiowa do 6 m., podpora stała lub łamana, znak STOP, kasetka sterująca. Osłona zapory wykonana jest z kompozytu poliestrowego w kolorze RAL 2010.

TYP W26-18
Zapora tego typu przeznaczona jest do regulacji wszelkiego ruchu kołowego na parkingach, stacjach benzynowych, bramach, garażach i innych miejscach użytecznści publicznej.Do napędu zapory zastosowano mechanizm dŸwigowy. Produkowana jest w wersji standardowej o długości drzewca od 2,5 do 4 metrów oraz w szeregu odmianach zależnych od wyposażenia dodatkowego np. sterowanie radiowe, sygnalizatory świetlne na rurze lub na słupku, czujniki bezpieczeństwa FOTO lub pętle indukcyjne zabezpieczające przed przypadkowym opuszczeniem, sterowniki LOGO, i inne urządzenia kontroli dostępu podobne jak przy zaporze W26-15.

 

Zapory jednostanowiskowe

TYP "STOP"
Zapora jednostanowiskowa ze znakiem STOP skutecznie blokuje miejsce do parkowania samochodu. Dodatkowym walorem zapory jest możliwość jej montażu na ścianie budynku w bramach przy wjazdach na podwórka. Zapora skutecznie blokuje wjazd pojazdów, umożliwiając jednocześnie przejście pieszym. Zapora wyposażona jest w odpowiednie zamki blokujące jej złożenie montowane w słupku. 

TYP "800"
Zapora jednostanowiskowa typu "800" blokuje miejsce do parkowania samochodu. Zapora skutecznie blokuje wjazd pojazdów, umożliwiając jednocześnie przejście pieszym. Istnieje możliwość montażu jej w bramach przy wjazdach na podwórka. Zapora wyposażona jest w odpowiednie zamki blokujące jej złożenie. Wykonywana jest w wersjach cynkowanych ogniowo lub lakierowanych.


TYP "SŁUPEK"
Zapora jednostanowiskowa typu SŁUPEK skutecznie blokuje miejsce do parkowania samochodu. Dodatkowym walorem zapory jest możliwość jej montażu na ścianie budynku w bramach przy wjazdach na podwórka. Zapora skutecznie blokuje wjazd pojazdów, umożliwiając jednocześnie przejście pieszym. Zapora wyposażona jest w odpowiednie zamki blokujące jej złożenie montowane w słupku.

Brussels Eureka

Medal Wynalazców przyznany Polmatex Cenaro w Brukseli!

 

Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE

Instytut o nazwie Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Maszyn Włókienniczych w Łodzi zwraca się z prośbą o złożenie oferty:

Wybór podmiotu świadczącego usługi doradztwa personalnego przy ocenie kandydatów na stanowisko dyrektora Instytutu o nazwie Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Maszyn Włókienniczych z siedzibą w Łodzi

do pobrania

 

Początek strony